Subject: Ed: Küsimus
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 16:14:30 +0300

Saatja: Tanel Saarmann <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 21. august 2024 15:55
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Avalikest andmetest on näha, et Ravimiamet on alustanud menetluse
Interchemie Werken De Adelaar Eesti ASi suhtes. Sellega seoses paar
küsimust:

1.	mida uurite ja mida olete juba teada saanud;

2.	milline tegevus on täna piiratud ja mis võib ettevõtet ees oodata?

3.	kui tõsised on rikkumised ja mida peab ettevõte tegema, et
tegevusload taas kehtima hakkaks?

4.	milline on olnud suhtlus ettevõtte endaga?

Parimat soovides

Tanel Saarmann

Delfi Ärilehe juht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, 10151 Tallinn
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.delfi.ee/> Delfi |  <http://epl.delfi.ee/> Eesti Päevaleht |
<http://epl.delfi.ee/lp/> LP |  <http://ekspress.delfi.ee/> Eesti Ekspress
|  <http://maaleht.delfi.ee/> Maaleht | Kroonika |
<http://maakodu.delfi.ee/> Maakodu

Anne & Stiil | Eesti Naine | Tervis Pluss | Pere ja Kodu | Oma Maitse